Geschillencommissie

Het kan gebeuren dat er soms een conflicht ontstaat. Als je er met je gastouder en vervolgens met het gastouderbureau en ook na het te hebben besproken met de oudercommissie niet uitkomt kun je je richten tot de geschillencommissie. Dit is een onafhankelijke organisatie, die vragen en klachten aanhoort, informatie en advies geeft en duidelijk maakt welke stappen er mogelijk zijn. 

Stappenplan klacht melden

  1. Allereerst ga je als ouder naar de gastouder toe om de klacht te bespreken of waar je mee zit.
  2. Kom je er met de gastouder niet uit? Dan neem je contact op met het Gastouderbureau.
  3. Kom je er met de gastouder en het GOB niet uit dan kun je het voorleggen aan de oudercommissie van het GOB.
  4. Als hiermee je klacht niet verholpen is, kan je je klacht of verschil van inzicht neerleggen bij de geschillencommissie. 
  5. De Geschillencommissie gaat kijken of er bemiddeling mogelijk is tussen jou en de gastouder. 
  6. Kom je er vervolgens nog niet uit, dan kan je je klacht indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang en Peuterspeelzalen. Met deze formele stap wordt je klacht een geschil genoemd.

Wij hopen dat bovenstaande niet noodzakelijk is, maar willen je wel attenderen op het gebruik kunnen maken van deze mogelijkheid.

Klachtenvrij

 

Geschillencommissie

 

Gastouderbureau ZEBRA

Laadweg 6
7812 AN Emmen

Tel: 0591-551989
E-mail: info@gobzebra.nl

Vraag stellen of kennis maken?

Uw Naam
Uw E-mail adres
Uw Telefoonnummer
Uw vraag of bericht
Ons laatste nieuws
Hoera, een goed GGD rapport 2022

Op 16 november is de GGD op bezoek geweest. De GGD controleert jaarlijks of het gastouderbureau voldoet aan de wet- en regelgeving en voldoende kwaliteit levert. Dit jaar zijn wij als gastouderbureau weer beloond met een mooi inspectierapport! Het rapport....

> Lees verder
naar boven